تامين انرژي و بهبود برق رساني به جزيره استراتژيك خارگ

تامين انرژي و بهبود برق رساني به جزيره استراتژيك خارگ

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي فارس ، مهندس يداله حقيقي در حاشيه اين بازديد كه توسط معاونان و مديران شركت برق فارس صورت گرفت ، راهكارهاي كوتاه مدت و بلند مدت تامين برق مطمئن جزيره را بررسي كرد و اظهار داشت : تامين برق پايدار در اين جزيره مهم از اولويت هاي پيش رو است.
مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر در ادامه گزارش هاي دريافتي از تاسيسات زير بنايي تامين و انتقال برق در اين جزيره را مورد ارزيابي قرار داد تاكيد كرد : كار در جزيره استراتژيك خارگ هر چند سخت و طاقت فرسا است اما از آنجا كه فعاليت كاركنان برق در اين جزيره هم ارز با مرزداران غيور ميهن اسلامي به شمار مي آيد همواره با نگاهي ايثارگرانه مورد توجه و اهتمام بوده است .
مدير عامل شركت برق منطقه اي فارس و بوشهر ضمن تماس تلفني با بخشدار خارگ و گروه بازديد كننده با تقدير از همه دست اندكاران برقرساني و خدمت به مردم خونگرم جزيره خارگ دستورات لازم را براي بهبود برق رساني به اين جزيره استراتژيك صادر كرد.
مهندس حقيقي اضافه كرد : اهميت جزيره خارگ به عنوان مهمترين پايانه صدور نفت كشورمان بر كسي پوشيده نيست و سعي شده تا سيستمهاي تأمين برق داراي ضريب اطمينان بالاتر از استانداردهاي معمولي در اين جزيره به كار گرفته شود و احتمال قطع برق در جزيره به حداقل ممكن برسد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات