مدیران مناطق، زمینه بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری را فراهم کنند

مدیران مناطق، زمینه بهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری را فراهم کنند

جلسه هماهنگی وصول منابع درآمدی مناطق ۵گانه شهرداری با حضور دکتر حسین مهدی زاده شهردارارومیه در سالن جلسات شهید سلیمانی این شهرداری برگزار شد .

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، در این جلسه که معاونین شهردار، مدیران مناطق ۵ گانه و دیگر واحدهای ذیربط نیزحضور داشتند، گزارشی ازآمار پرونده های ماده صد مناطق۵ گانه به تفکیک ارایه و پیرامون لزوم هماهنگی و نحوه وصول منابع درآمدی و همچنین ضرورت انطباق فرآیندها و روش های اجرایی با مقررات و قوانین شهرداری ها بحث و تبادل نظر شد .

دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه با اشاره به اهمیت و اولویت قانونمندی درفرآینده های اداری و اجرایی مناطق، سازمان ها و ادارات تابعه شهرداری تاکید کرد: به منظوربهره مندی شهروندان از تخفیفات طرح تشویقی پرداخت شهرداری، اطلاع رسانی و فراهم نمودن بستر و شرایط برخورداری شهروندان از طرح های مذکور بیش از پیش احساس می گردد و انتظار می رود مدیران مناطق در این زمینه تمهیدات جدی تری بیاندیشند .

شهردار ارومیه با تاکید برهم افزایی و لزوم همفکری و وحدت رویه در زمینه پیگیری وصول مطالبات شهرداری اظهار داشت:  مهلت مقرر دراطلاعیه تخفیفات طرح تشویقی پرداخت تا پایان اردیبهشت ماه بوده وفرصت ارزشمندی برای شهروندان محسوب می گردد .

وی تشکیل شورای مشورتی درمناطق ۵ گانه و ضرورت تسری نگاه تسهیل گرانه درمناطق را مهم و ضروری برشمرد و عنوان کرد: با همفکری وهم افزایی می توان به وحدت رویه رسید؛ وحدت رویه ای که پشتوانه قانونی داشته و از بدعت های غلطی که قائم به فرد یا سلیقه ای است جلوگیری کند .

بر اساس طرح تشویقی پرداخت اخیری که با برنامه ریزی و پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر هم اکنون در دستور کار مناطق شهرداری قرار دارد تا پایان اردیبهشت ماه به شهروندان مهلت داده شده است تا در صورت پرداخت یکجا و نقدی عوارض از ۳۰ درصد و جانبازان و ایثارگران معزز از ۳۵ درصد تخفیف بهره مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات