بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح

بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با حضور فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری و تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز شرکت داشتند ، باقرزاده با قدردانی از اهتمام اعضای شورا در خدمت رسانی به شهروندان ، پیشنهاداتی را در راستای شکوفا سازی استعداد های گردشگری شهر ساری از طریق احیای مواریث معنوی و تاریخی و توجه به معماری مبتنی بر مولفه های تاریخی و فرهنگی شهر مطرح نمود و تاکید کرد : ظرفیتهای ساری فقط در بخش های طبیعی و کشاورزی خلاصه نمی‌شود بلکه باید با ریل گذاری مناسب ، ظرفیتهای تاریخی و فرهنگی آن بکارگیری و وجهه گردشگری آن به برند تبدیل شود.
وی با تقدیراز مشارکت شورای شهر و شهرداری ساری در بازسازی مسجد جامع خواستار تداوم این همکاری در انجام کارهای نهایی آن شد.
پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز با ابراز خرسندی از حضور آقای باقرزاده در جلسه شورا، ایشان را از یادگاران دفاع مقدس و از مفاخر ساری ، مازندران و کشور معرفی نمود و با تشکر از رهنمودها و پیشنهاد های سازنده ایشان در جهت اعتلای شهر تاریخی ساری تصریح کرد : رشد و توسعه همه‌جانبه ساری دغدغه همکاران بنده هست و قطعا در این مسیر تلاش خواهند کرد و برای توفیق در این راه خطیر از آقای باقرزاده زاده و همه فرزندان ساری که در سطح کلان مدیریت کشور حضور دارند انتظار مساعدت و حمایت داریم.
وی به همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری توصیه کرد ماموریت های خود را کم اهمیت تلقی نکنند بلکه آنرا جدی بگیرند چون خدمت رسانی به مردم وظیفه ای مقدس و ارزشمند است و باعث افزایش امید و آرامش در جامعه میشود.
شعبانی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز قدس ، پیرامون اهمیت این روز مطالبی را بیان کرد.
در ادامه دیگر اعضای شورا نیز از فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تقدیر و تاکید کردند دغدغه اصلی مجموعه مدیریت شهری ، سازندگی و سربلندی ساری است که امیدواریم با هم افزایی همه مدیران و نیروهای موثر ، این هدف محقق شود .
گفتنی است شورای شهر ساری در این جلسه آخرین نامه ها و مصوبات کمیسیون ها از جمله موضوع اجاره غرفه های غیر حمل و نقلی پایانه دولت را مورد بررسی قرار داد .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات