آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس

آمادگی شهرداری ارومیه برای برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از بسیج کلیه امکانات و نیروها برای میزبانی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد .

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ولی مناف زاده با اشاره به تکالیف تعیین شده برای مدیریت شهری برای مشارکت در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد اعلام داشت: ترمیم سیستم صوتی مسیر، شستشو و پاک سازی، هرس درختان، لایروبی و نظافت جوی های آب، اطلاع رسانی محیطی، استقرار اتوبوس ها برای انسداد مسیر تردد خودروها و تسهیل عبور راهپیمایان، استقرار تانکرهای آب در محوطه مصلای امام خمینی برای وضوی نمازگزاران، استقرار خودروهای امدادی و … از جمله برنامه هایی است که شهرداری برای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تدارک دیده است .

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: زمان شروع راهپیمایی ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت است از میدان ولایت فقیه است و اکیپ شهرداری از اولین ساعات روز در محل و مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند بود. راهپیمایان ساعت ۱۱:۳۰ در ادامه، از طریق خیابان شهید منتظری به سمت مصلای امام خمینی(ره) جهت اقامه نماز جمعه حرکت خواهند کرد .

شهرداری ارومیه از عموم ملت همیشه در صحنه دعوت کرد برای تجدید پیمان با آرمانهای ملت مظلوم فلسطین و هم صدا با مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی وحدت آفرین و استکبارستیز روز قدس شرکت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات