تکمیل 2 تصفيه‌خانه فاضلاب در استان مركزي تا پایان سال جاری

تکمیل 2 تصفيه‌خانه فاضلاب در استان مركزي تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "جمشيد حسن‌بيگي" با اعلام اين خبر اظهار داشت: ظرفيت تصفيه‌خانه فاضلاب لجن فعال شهر اراك با بهره‌برداري از استريم چهارم اين تصفيه‌خانه به 77 هزار متر مكعب فاضلاب در شبانه روز و با بهره‌برداري از واحد دوم تصفيه‌خانه فاضلاب در شهر خمين، ظرفيت این تصفیه‌خانه به 14 هزار و 600 متر مكعب در شبانه روز افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به پيشرفت 42 درصدي ساخت تصفيه‌خانه فاضلاب شهر‌هاي شازند و آستانه در سال گذشته اظهار داشت: اميدواريم با تخصيص به موقع اعتبارات مورد نياز اين پروژه، روند ساخت اين تصفيه‌خانه در سال جاري سرعت بيشتري داشته باشد.
معاون بهره‌برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي  در تشريح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بيان داشت: 13 كيلومتر توسعه خطوط لوله فاضلاب، 3.6 كيلومتر اجراي شبكه جمع‌آوري فاضلاب، نصب 2 هزار و 300 فقره انشعاب فاضلاب  و اصلاح و بازسازي 480 فقره انشعاب فاضلاب از جمله اقدامات اين معاونت در سال گذشته است.
حسن‌بيگي در ادامه، شست‌و‌شوي یک هزار و 470 كيلومتر از شبكه فاضلاب، عيب‌يابي 119 كيلومتر از خطوط و شبكه، سمپاشي 39 هزار و 400 منهول و همسطح‌سازي یک هزار و 240 دريچه منهول فاضلاب را، از ديگر اقدامات شركت آب و فاضلاب استان مركزي در سال گذشته در بخش فاضلاب برشمرد.
وي همچنين از برطرف شدن 484 مورد حوادث شبكه فاضلاب و دو هزار و 345 مورد حوادث انشعابات فاضلاب در كوتاه‌ترين زمان ممكن در سال گذشته خبر داد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات