اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تبیینی و فناوری‌های نوین مرتبط با آب

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تبیینی و فناوری‌های نوین مرتبط با آب

    اختصاص ۲۰ میلیارد تومان بودجه در بخش تبیینی و فناوری‌های نوین مرتبط با آب

    عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان، حدود ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای بخش‌های مرتبط با آب در بخش تبیینی و فناوری‌های نوین در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته است.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در نشست کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار اصفهان با اشاره به مسئولیت اجتماعی شورای شهر در حوزه آب اظهار کرد: ایجاد کمیسیون ویژه آب از جمله تکالیفی بود که شورای شهر در راستای مسئولیت اجتماعی آن را برعهده گرفت تا از این طریق پیگیری‌های لازم در خصوص مسئله آب اصفهان انجام شود.

    وی با اشاره به حقابه مدیریت شهری از زاینده‌رود بیان کرد: دوره ششم شورای شهر، در راستای تحقق این ظرفیت قانونی، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

    عضو کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از جمله اهداف این کمیسیون ایجاد حساسیت در زمینه آب است، باید در چارچوب ملی، استانی و شهری درباره آب حساسیت ایجاد شود تا این جریان دائمی و مستمر به نتیجه مطلوب برسد.

    وی با بیان اینکه متاسفانه ماموران تدوین برنامه هفتم توسعه مطالبه آب را تنها با هدف توسعه گردشگری و یک امر لوکس می‌دانند، تصریح کرد: براساس دیدگاه‌های نشر یافته در فضای مجازی، اصفهان یک شهر برخوردار است و بر کشت برنج مانور می‌دهند، متاسفانه این باور وجود ندارد که در همین استان مناطقی با تانکر آبرسانی می‌شوند.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز اقتدار لازم در زمینه زاینده‌رود وجود ندارد، افزود: تصمیمات نهادهای ملی خیلی معطوف به مباحث علمی و ملی نیست و مبتنی بر امر چانه‌زنی رقم می‌خورد، بنابراین به این مهم رسیدیم که باید یک اقناع و واقع‌بینی عمومی ایجاد کرد.

    وی خاطرنشان کرد: در موضوع علمی نیز نیاز به راهکارهایی هستیم که برای مسئولان کشوری ملموس باشد و آنها را از سردرگمی نجات دهد که امیدواریم این مهم از سوی اساتید دانشگاه ارائه شود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات