حضور فرماندار مرکز استان در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ساری

حضور فرماندار مرکز استان در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ساری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که امروز پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در تالار جلسات شورا تشکیل شد ، ابتدا پرویز شعبانی رئیس شورا در سخنانی ضمن خیر مقدم به فرماندار ساری و همراهان و تشکر از وی که همواره مشوق و همراه مدیران شهری است ، افزود : آقای نوبخت فرماندار ولایی ، بسیجی و تلاشگر ساری سوای این که منتسب به شهید است ، از جهت روحیه انقلابی و رویکرد جهادی که در پیشبرد امور شهرستان دارد ، مورد توجه و احترام ما و مردم می‌باشد.


وی ابراز امیدواری کرد در پرتو این همدلی و هم افزایی که بین مدیریت شهری و مسئولان اجرایی خصوصا فرمانداری وجود دارد خدمات شایانی به همشهریان عزیز ارائه شود.


در ادامه فرماندار ساری از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بخاطر تلاششان در جهت تامین مطالبات مردم تشکر کرد و تصریح نمود : اخلاص ، صداقت ، پاکدستی و معرفت اعضای این شورا را شاهد بوده و همواره از آن دفاع میکنم.


نوبخت گفت : این دوره شورا مسئولیت سنگینی را بدوش می کشد چون باید ضمن ترمیم شکاف و گسستی که در شهر ایجاد شده بود ، به ماموریت‌های خود نیز بپردازد.


وی به موضوع کرامت شهر که از سوی نماینده محترم ولی فقیه در استان مطرح گردید اشاره کرد و افزود : باید با هماهنگی و هم شنوی و تعامل به سمت تحقق این هدف حرکت کنیم.


فرماندار ساری روز شوراها را گرامی داشت و با بیان اینکه نهاد شورا از برکات نظام اسلامی است تاکید کرد : بگونه‌ای برای گره گشایی از کار مردم عمل کنیم که شرمنده امام (ره) ، شهدا ، رهبری و مردم نشویم.


سپس اعضای شورا هریک ضمن تقدیر از رویکرد حمایتی فرماندار ، نکاتی را مطرح کردند ؛


سید ذوالفقار شریفی با تاکید بر وجود فضای همدلی و اتحاد در شورای شهر ساری گفت: برای تقویت ورزش مرکز استان با حمایت فرماندار یک تیم لیگ برتری برای ساری تدارک شود.


سید افشین راسخ گفت: در مسیر رفع آسیب هایی که به اعتماد مردم ساری وارد شده ، شورا پای کار است ولی مشکلاتی وجود دارد که رفع آن تداوم حمایت‌های فرمانداری را می طلبد.


سید حسن احمدی گفت : برای پیشبرد قانونمند فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری ، ورود و توجه فرمانداری ضروری است.


علی عاشقان گفت: به موازات رویداد ساری ۲۰۲۲ لازم است افق دیدمان را در برند کردن ظرفیتهای ساری تا جایی گسترش دهیم که حس سرزندگی و نشاط در شهر جاری شود .


سید رحمان میرشجاعی نیز خواستار حمایت فرمانداری در اموری چون تبدیل وضعیت ایثارگران ، ساماندهی نیروها ، نشست با مسئولان استان و تقویت اعتماد مردم ساری از طریق زمینه سازی برای اجرای طرح‌های شاخص شد.


شهرام ایرجی گفت : ایجاد امید و نشاط در مردم لازم است اما در این راستا ، برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی باید در شأن مردم ساری باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات