پیام مهندس سبطی شهردار گرگان به مناسبت نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراها

پیام مهندس سبطی شهردار گرگان به مناسبت نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراها

شهردار گرگان به مناسبت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، متن پیام مهندس سبطی به شرح زیر است:

بر همگان مبرهن است که اساس و بنای نهاد مقدس شورا در دین مبین اسلام پایه گذاری و همواره در آن بر همفکری و مشورت در مدیریت مسائل و تصمیم گیری، تاکید شده است.

امروزه اثرگذاری نهاد شورا به عنوان مرجعی مردمی مستلزم وجود ارتباطی مستحکم و دوسویه بین نمایندگان پارلمان شهری و شهروندان خواهد بود.

منتخبین مردم در صحن شورای اسلامی، قطعا بهترین کارگزاران برای پیگیری و حل مطالبات و مشکلات مردم می باشند و این مهم قطعا با همت جمعی در دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان به منصه ظهور خواهد رسید.

با توجه به تاکید آموزه های اسلامی بر اهمیت خرد جمعی، تحقق آیه شریفه «وَ أَمْرَهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ» را می توان در تصمیمات درست و راهبردی وکلای مردم در صحن شورای اسلامی، یافت. متعاقبا مدیریت شهری گرگان همواره از تصمیمات تخصصی پارلمان شهری که محوریت آن تامین رضایت شهروندان است، استقبال نموده و دوشادوش اعضای محترم شورا اسلامی برای توسعه همه جانبه شهر گرگان، تلاش خواهد کرد.

در پایان جا دارد نهم اردیبهشت، روز شورا که نماد و تجلی مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به همکاران پرتلاشم و نمایندگان شایسته مردم شهر گرگان در پارلمان شهری، تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون را برای شما بزرگوران، از درگاه ایزد منان، مسئلت دارم.

✍️ محمدرضا سبطی، شهردار گرگان

پیام مهندس سبطی شهردار گرگان به مناسبت نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراها

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات