یک هزار و 839 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسید
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی اظهار کرد: تعامل مناسب و استماع پیشنهادات و انتقادات شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی مدیران این منطقه بوده است.
وی افزود: در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن با شهروندان و مراجعه کنندگان رفتار شده و نیازهای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.
این مسوول گفت: براساس همین سیاست، چهار روش حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 تدارک دیده شده تا بدین وسیله شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.
بهرامی اضافه کرد: با توجه به آمار به ثبت رسیده در سال گذشته در ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین یک هزار و 839 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: از این تعداد 510 مورد مراجعه حضوری، 88 مورد به صورت مکاتبه ای، 696 مورد به صورت تلفنی و 525 مورد هم از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات