امسال برای خانواده بزرگ شهرداری ساری سال تلاش مضاعف است

امسال برای خانواده بزرگ شهرداری ساری سال تلاش مضاعف است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز مازندران در اولین جلسه شورای معاونین که صبح روز جمعه، ساعاتی قبل از راهپیمایی روزجهانی قدس در عمارت شهرداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: بودجه 1100 میلیاردی شهرداری ساری برای سال جاری تصویب شده و تلاش همه سازمان‌ها و شهرداران مناطق باید در مسیر تحقق بودجه باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداران مناطق در تحقق بودجه سال 1400 نقش موثری داشتند و این تلاش قابل قدردانی است، افزود: نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و همه جانبه و همچنین تلاش مضاعف برای تحقق بودجه 1401 هستیم.

شهردار ساری با تاکید بر فعال‌سازی کدهای درآمدی سازمان‌های تابعه شهرداری ساری، گفت: در این زمینه مکاتباتی با شورای اسلامی شهر ساری داشتیم تا سازمان‌ها مجدد بتوانند در مسیر کسب درآمد قرار گیرند.

این مسئول با اشاره به پیوست سیما و منظر پروژه‌های عمرانی در سال جدید، تصریح کرد: در این راستا پروژه میدان ساعت تا میدان هلال احمر تعریف شده تا این مسیر با رفع آشفتگی‌های بصری، به شکل مدرن و مکانیزه تبدیل شود همچنین خیابان متناظر این پروژه، از میدان ساعت تا میدان امام خمینی (ره) خواهد بود که از برنامه‌های سال 1402 است تا با تبدیل این مسیر به محور گردشگری، ساری به هدف گردشگری تبدیل شود.

طالبی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا این پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد ضمن اینکه برای میزبانی از رویداد 2022 هم برنامه‌های مناسبی از سوی شهرداری تدوین شده و به عنوان سرباز، برای برگزاری این رویداد آماده و پای کار هستیم.

وی با اشاره به رویکرد قانون محوری فرماندار ساری، گفت: در شهرداری ساری هم محوریت همه مسائل بر مدار قانون است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات