تجلیل از کارگران نمونه شهرداری ساری با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری ساری با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهرساری در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد:در اواخر ماه مبارک رمضان قرار داریم و امیدوارم از معنویات این ماه عزیز بهره‌مند شده باشیم.
وی ضمن عرض تبریک به مناسبت عید فطر، افزود: روز معلم و روز کارگر هم از روزهای مبارکی است که در تقویم داریم و همواره باید قدردان تلاش‌های کارگران و معلمان باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر ضرورت بزرگداشت کارگران ، گفت: نبی مکرم اسلام، بر دست کارگران بوسه می‌زد و کارگران را تکریم می‌کرد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی ما، جایگاه کارگر والا و مقدس است، تصریح کرد: افتخار ما این است که از قشر کارگر هستیم و با مشکلات این قشر بیگانه نیستیم.
شعبانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، ادامه داد: شهرداری ساری هم در سال‌های اخیر تحت‌الشعاع مسائلی قرار گرفته که این نهاد را تحت تاثیر قرار داده، البته هم شهردار و هم اعضای شورا در این زمینه دغدغه دارند.
شعبانی افزود: علیرغم محدودیت های مالی که گریبانگیر بسیاری از شهرداری‌ها ست ، مدیران شهری ساری تلاش میکنند مطالبات پرسنل را بعنوان یکی از مولفه‌های استمرار خدمت رسانی به نحو قابل قبولی تامین کنند.

در ادامه سید حسین یوسفی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری اظهار کرد: بزرگان دین اسلام، پیش از جریان‌های بین‌المللی، حقوق کارگر را رعایت می‌کردند.
یوسفی افزود: وظیفه داریم از حقوق کارگران صیانت کنیم.
وی با اشاره به تعداد نیروی انسانی شاغل در شهرداری ساری گفت: این مساله باعث شده با مسایلی مواجه شویم ضمن اینکه بحث ساماندهی ایثارگران را تا آنجا که قانون به ما اجازه داده است انجام می‌دهیم.
یوسفی گفت: هیچ‌یک از اعضای شورا اسلامی و شهردار ساری هرگز نگاه تعدیل نیرو ندارند اما دغدغه ساماندهی نیروها وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه شوی تبلیغاتی برای خود نداریم، افزود: وضعیت رفاه کارگران و معوقات گذشته را پیگیر هستیم، اکنون دغدغه شهردار ساری پرداخت به موقع حقوق است.
کمیل شعبانی رییس شورای اسلامی کار شهرداری نیز در این مراسم ضمن قدردانی از طالبی شهردار ساری که حامی کارگران است افزود: برای نخستین بار خدمات بیمه تکمیلی پرسنل بدون بدهی ارایه می شود.
وی گفت : برنامه ریزی برای ارایه سایر خدمات رفاهی نیز انجام شده است.
در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرداری ساری قدردانی به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات