شورا محوری، بهترین مدل برای مدیریت‌های محلی است

شورا محوری، بهترین مدل برای مدیریت‌های محلی است

نظام شورایی، بهترین نظام برای مدیریت‌های محلی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد در مراسم گرامیداشت روز شوراها که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس برگزار شد، اظهارکرد: یکی از موهبات انقلاب اسلامی که برای جهانیان به ارمغان آورد، مدل حکومتی "مردم‌سالاری دینی" بود.

وی با بیان اینکه امام‌خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب، "اسلام" و "جمهوریت" را به عنوان دو رکن جمهوری اسلامی معرفی کردند، گفت: این نظام مقدس، با انقلاب روی کار آمد و اصل انقلاب را انقلابیون به رای گذاشتند که در دنیا مثال و شبیهی ندارد.


ارجائی افزود: امام‌خمینی(ره) میراثی را به ارمغان گذاشت که همیشه به آن مفتخر هستیم و آرایی‌ را برای انقلاب اخذ کرد که در تاریخ کشور و دنیا،‌ میزان و درصد آن بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی با گذشت بیش از ۴ دهه همچنان تداوم داشته، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که تمام ارکان این نظام به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به شکل مردمی انتخاب می‌شوند.

شهردار مشهد مقدس گفت: نظام شورایی، بهترین نظام برای مدیریت‌های محلی است و امیدواریم ششمین دوره شوراهای اسلامی، دوره کمال شوراها باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات