شوراها مظهر دموکراسی دینی هستند

شوراها مظهر دموکراسی دینی هستند

شوراها مظهر دموکراسی دینی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، محسن داوری در همایش روز شوراها که با حضور استاندار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار مشهد مقدس برگزار شد، اظهارکرد: شوراها را می‌توان تجلی دموکراسی دینی دانست و اگر دنیا به دموکراسی افتخار می‌کند، امروز ما در ایران به خود می‌بالیم که ساکنان یک روستا با چند خانوار جمعیت و شهروندان یک کلانشهر با میلیون‌ها نفر ساکن، پای صندوق رای می‌روند تا در سرنوشت خود دخیل باشند.

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دوران مسئولیت مدیران مغتنم و زودگذر است؛ منتخبان مردمی در شوراهای اسلامی شهر و روستا از فرصت ارزشمندی برخوردار شده‌اند تا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردمی که خالصانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، انجام دهند.

فرماندار شهرستان مشهد گفت: ملت سرافراز ایران، امروز به مراتب قوی‌تر از روزهای نخستین انقلاب، پای کار این نظام مقدس هستند و برماست که خادم این مردم شریف باشیم و با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش مضاعف اقدامات بهینه‌تری انجام دهیم.

داوری از برنامه‌ریزی فرمانداری برای شناسایی و احصاء جزء به جزء شبکه مسائل شهرستان مشهد خبرداد و تصریح کرد: براساس اولویت‌بندی این مسائل و مشکلات، در خدمت مدیران مربوطه هستیم تا گامی در جهت حل و فصل آنها گام برداریم.

وی در پایان گفت: زمان نشستن و شعار دادن به پایان رسیده و باید به میدان عمل وارد شویم؛ باید با روحیه انقلابی و جهادی در جهت کاستن از رنج‌های مردم گام برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات