ارکان مدیریتی کشور نیتی جز خدمت ندارند/ ساخت 100  ...

ارکان مدیریتی کشور نیتی جز خدمت ندارند/ ساخت 100 ...

ارکان مدیریتی کشور نیتی جز خدمت ندارند/ ساخت 100 هزار واحد مسکن روستایی تا پایان دولت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در همایش روز شوراها که با حضور فرماندار شهرستان مشهد، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار مشهد مقدس و مدیران شهرستان و شهر مشهد برگزار شد، اظهارکرد: تمامی ارکان در استان، اعم از استاندار، فرمانداران، بخشداران و ... نگاه و انگیزه‌ای جز خدمت‌گزاری ندارند.

وی افزود: حفظ و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در ارتباط با مردم محقق می‌شود و با خدمت‌گزاری شایسته به مردم، وظیفه خود را نسبت به حفظ این نظام انجام خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی مدیران و مسئولان در جمهوری اسلامی، اعم از مدیران و مسئولان انتخابی یا انتصابی، هدف و نیتی جز خدمت ندارند و فلسفه فعالیت آنها، خدمت‌رسانی است.

نظری در ادامه به طرح‌های هادی روستایی اشاره و اظهارکرد: براساس جلسات مختلفی که در این خصوص برگزار شده، بنیان مسکن موظف شده تا پایان مهرماه نسبت به بازنگری طرح‌های هادی هزار روستا اقدام نماید.

وی با بیان اینکه عزم بنیاد مسکن برای تحقق این مهم جدی است، گفت: علاوه بر بازنگری طرح‌های هادی، قرار شده طی یک بازه زمانی 4 ساله، 100 هزار واحد مسکن روستایی نیز توسط این مجموعه ساخته شود؛ این 100 هزار واحد حداقل تعداد بوده و امیدواریم بتوانیم تا 150 هزار واحد این آمار را افزایش دهیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: با توجه به ظرفیت‌های فراهم شده، انتظار داریم که جریان اقتصادی استان به جریان بیفتد و با تحقق این اتفاق مهم، خیلی از مسائل و مشکلات برطرف می‌شود؛ البته باید مکرر و به مرور به حل و فصل مسائل بپردازیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات