به گزارش شهریار، از کلیه شرکت های واجد شرایط و صلاحیت دار دعوت به عمل می آید در مناقصه ذیل الذکر شرکت نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. ضمنا مناقصه گرانی که عضو سامانه نمی باشند جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند.
- موضوع مناقصه: خرید تجهیزات مربوط به سامانه های هوشمند نظارت تصویری و ثبت پلاک
- رتبه مورد نیاز : دارا بودن حداقل رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک در زمینه خدمات پشتیبانی و شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی همراه با دارابودن گواهی افتا
- مبلغ برآورد: ۲۰/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ (بیست میلیارد و دویست میلیون) ریال
- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه : ۱/۰۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که بصورت فیش بانکی یا ضمانت نامه معتبر بانکی به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۴۴۸۹۰۰۰ نزد بانک ملی به نام شهرداری تبریز واریز گردد.
- مهلت دریافت اسناد مناقصه توسط مناقصه گر: از روزشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ تا روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ در بسترسامانه ستاد
- مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ تا ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ می باشد و تنها سپرده شرکت در مناقصه به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ به دبیرخانه شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی نبش لاله زار جنوبی ساختمان شهرداری تبریز طبقه همکف تحویل نمایند.
- تاریخ بازگشایی پیشنهادات :ساعت ۱۴ روزشنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ در بسترسامانه ستاد در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در طبقه زیرزمین آدرس فوق خواهد بود.
- کلیه هزینه های درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
- هرگاه برندگان اول و دوم نسبت به عقد قرارداد حاضرنشوند سپرده آنها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
- سایر جزئیات و شرایط لازم در اسناد مناقصه درج شده است.
- آدرس سایت سامانه تدارکات دولت (ستاد) www.setadiran.ir
نظرات