تجلیل مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از کارگران این شرکت

تجلیل مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از کارگران این شرکت

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از نقش و جایگاه شایسته کارگران این شرکت در حفظ و پایداری شبکه برق تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، محمود دشت‌بزرگ صبح امروز در نشست روز کارگر که با حضور مدیران ارشد و تعدادی از کارگران این شرکت برگزار شد، بیان کرد: پتانسیل بالایی در نیروی انسانی ما وجود دارد که باید آنها را مورد تشویق مادی و معنوی قرار دهیم و قدردان آنها باشیم.
وی با اشاره به شروع اولین ماه گرم و رشد مصرف برق، افزود: بخش اپراتوری در بهره‌برداری از پست‌های برق و بخش حراست در مراقبت و حفظ امنیت تجهیزات که عمدتا از کارگران شرکت هستند، نقش ویژه‌ای در عبور موفق از اوج بار امسال خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: علاوه بر کارگران خط مقدم، کارگران بخش توسعه‌ای و پشتیبانی که در معاونت‌های طرح و توسعه، برنامه‌ریزی و تحقیقات و منابع انسانی حضور دارند نقش مهی در پایداری شبکه برق دارند.
دشت‌بزرگ با بیان اینکه شرایط برق امسال برای کل کشور خاص است و ما نیز بخشی از این برنامه هستیم، بیان کرد: به همین دلیل باید هماهنگی کامل در بین ارکان و اجزای شرکت وجود داشته باشه که بتوانیم شرایط موفقی را برای عبور از اوج بار امسال رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در بخش توسعه‌ای شرکت برای جبران عقب‌ماندگی انجام داده‌ایم، گفت: امسال نیز در بخش توسعه‌ای ظرفیت 1500 مگاوات لحاظ شده که ثمره این تلاش‌ها را که با کمک شما کارگران انجام گرفته، در سال 1402 خواهیم دید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: شما به نمایندگی از سایر کارگران در این نشست حضور دارید و از همه شما و خانواده‌هایتان تقدیر و تشکر می‌شود و امیدوارم که با دلی خوش و انگیزه بالا پیگیر مسئولیت‌ها و ماموریت‌های شرکت باشیم.
در پایان این نشست نیز کارگران نظرات و مسائل خود را بیان کرده و از برگزاری چنین نشستی قدردانی کردند.
در این نشست همچنین به نمایندگی از کارگران برق منطقه‌ای خوزستان به 5 نفر از کارگران حاضر در نشست لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات