اجرای مطلوب و کیفی مسکن مهر در کرمانشاه

اجرای مطلوب و کیفی مسکن مهر در کرمانشاه

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی از نحوه عملیات ساخت و ساز طرح‌های مسکن مهر در کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: پروژه‌های مسکن مهر استان با سرعت خوب و کیفیت بسیار مطلوب و رضایت‌بخشی در حال اجرا است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس علی نیکزاد در حاشیه دیدار از تعدادی طرح‌های مسکن مهر شهر کرمانشاه، از روند اجرایی طرح‌های سجادیه، مهر رازی، پردیس، دولت مهر و تلاش بازدید کرد و در جریان چگونگی ساخت و روند اجرایی آنها قرار گرفت.

وی ابتدا با حضور در پروژه یک هزار و ۲۴۰ واحدی سجادیه از نحوه ساخت این پروژه دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

این طرح به گفته پیمانکار آن حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان شهریور ماه امسال قابل‌ بهره‌برداری خواهد بود.

پروژه سه هزار و ۶۰۰ واحدی مهر رازی، دیگر طرح مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی بود، پروژه‌ای که دو هزار واحد آن مربوط به تعاونی کارمندی و یک هزار و ۶۰۰ واحد آن نیز مربوط به مشاغل آزاد است که در قالب ۲۶ تعاونی کارمندی و یک تعاونی مشاغل آزاد و در زمینی به مساحت ۵/۳۶ هکتار در ۱۸ طبقه در حال ساخت است. این پروژه که عملیات اجرایی آن ۱۵ خرداد سال ۸۹ آغاز شده، هم‌اکنون با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

طرح پنج هزار واحدی پردیس، متعلق به کارکنان لشگر ۸۱ زرهی استان کرمانشاه نیز پروژه‌ای بود که نیکزاد از آخرین روند اجرایی این پروژه مطلع شد.

مهدی حیدری، مدیر طرح پردیس در خصوص آخرین وضعیت آن گفت: فاز اول طرح، سه هزار و ۵۰۰ واحدی است که با فناوری‌های نوین در قالب ۲۴ برج ۱۵ طبقه ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر طبقه از این برج‌ها، هشت واحد ۶۸ تا ۱۳۰ متری احداث می‌شود و در داخل این شهرک همه فضاهای مورد نیاز اعم از مجتمع‌های بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، تفریحی، مذهبی و درمانی جانمایی خواهد شد.

پروژه پنج هزار واحدی دولت مهر دیگر طرحی بود که مورد بازدید وزیر راه و شهرسازی و همراهان وی قرار گرفت. این پروژه هم‌اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

آخرین طرح مسکن مهر شهر کرمانشاه که وزیر از آن بازدید کرد، پروژه دو هزار و ۵۰۰ واحدی شهرک تلاش بود که به گفته مجریان پروژه هم‌اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و در تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

 

 

    نظرات