ثبت یک هزار و 625 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین
به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه درسال گذشته اظهار كرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات شهروندان همواره یکی از برنامه ها و اولویت های جدی مجموعه مدیریت شهری در منطقه دو شهرداری قزوین بوده است و برای تحقق این مهم روش های مختلفی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: یکی از بهترین روشهای ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان میتوانند دغدغهها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمعآوریشده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در سال گذشته یک هزار و 625 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.
بهرامی تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 980 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 545 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.
پایان پیام.
نظرات