پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری متن این پیام بدین شرح است :


بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر و لله الحمد

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

عید سعید فطر ، عید بزرگ مسلمانان جهان است و روزی است که بندگان مومن خدا بعد از یک ماه روزه داری و عبادت و توجه و تذکر به درگاه احدیت ، با دلهایی روشن و پر امید برای جلب رحمت خداوند مهیا می شوند.
مولی الموحدین ، امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام میفرماید : « عید فطر ، عید کسانی است که توانستند مغفرت الهی را تحصیل کنند .»
بنابراین عید فطر در واقع روز عیدی گرفتن از خداوند است و روزی است که مومنان از خدا میخواهند همان نعمت هایی را که به برترین بندگانش عطا فرموده ، به آنها نیز ارزانی دارد و آنان را از بدی ها و بلاها و معاصی دور نگه دارد . از این منظر ، عید فطر در حقیقت شروع دوباره زندگی معنوی و بهار دلهاست . همانطورکه در بهار طبیعت گیاهان و درختان جوانه میزنند و می شکفند و سبز می شوند ، عید فطر نیز دل و جان بندگان مطیع و مومن را در پرتو معنویت و نورانیت خود سبز و سرزنده میکند.
اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و در پیش بودن سالی سرشار از معنویت و برکت ، فرارسیدن عید سعید فطر را به کلیه هموطنان عزیز بویژه همشهریان گرامی ساروی منجمله همکاران خود در نهاد مدیریت شهری مرکز استان تبریک و تهنیت عرض نموده برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و عزت و سربلندی داریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات