درآمدی بر اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال

درآمدی بر اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال

    درآمدی بر اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال

    گزارش کارشناسی درآمدی بر اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان منتشر شد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه سلسله گزارش‌های کارشناسی، موضوع اقتصاد دانش بنیان و نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

    در شرح این گزارش آمده است: یکی از مشکلات بزرگ کشور ما که سال‌هاست گریبان‌گیر بخش عمومی و خصوصی بوده و مسیر توسعه را بسیار ناهموار کرده است، نبود دنباله‌روی راهبردی در میان سطوح مختلف اداری است. همواره سند چشم‌انداز، برنامه‌های توسعه و قوانین موضوعه مختلف سطحی از نگرش راهبردی را تعریف کرده‌اند، اما این نگرش‌های راهبردی معمولا به سطوح پایین‌تر نظام حکمرانی کشور سرازیر نشده‌اند. در نتیجه، شاهد تشتت و پراکندگی تلاش‌ها و اقدامات بوده‎ایم و این شرایط وضع موجود را رقم زده است.

    مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با توجه به اعلام شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید: دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار بر راهبردهای مدیریت شهری، اولین گام در زمینه تحقق شعار سال را با انجام یک مطالعه نظری بر داشت.



    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات