کمربندی خاتم الانبیاء (ع) ساماندهی می شود

کمربندی خاتم الانبیاء (ع) ساماندهی می شود

کمربندی خاتم الانبیاء (ع) با هدف ساماندهی ترافیکی، پیشگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه در سفرهای درون شهری ساماندهی می شود .

پیرو دستور دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در راستای ساماندهی ترافیکی کمربندی خاتم الانبیاء (ع) و بازدید مشترکی که با همراهی سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری و شهردار منطقه دو ارومیه صورت گرفت، به قید فوریت جلسه بررسی و همفکری در خصوص ارائه راهکار موثر با هدف پیشگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه در سفرهای درون شهری این نقطه پر رفت و آمد شهر برگزار شد .

ابراهیم صفری سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در این جلسه اظهار کرد: به دلیل حجم انبوه خودرو های عبوری در محل تلاقی کمربندی خاتم الانبیاء (ع) با جاده المهدی و خروجی زیرگذر آذربایجان که موجب ایجاد ترافیک مضاعف و نیز ایجاد تصادف در این محل میشود، ساماندهی محدوده مورد نظر در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: به جهت حساسیت موضوع و با در نظر گرفتن تمام جوانب عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی طرحی جامع و کامل بصورت پایلوت و در چندین آلترناتیو با استفاده از خرد جمعی و مدیریتی بررسی و تدوین شد تا پس از طی روال قانی تصویب به مرحله اجرا گذاشته شود .

صفری توجه ویژه به جان و مال و زمان شهروندان ساکن در محدوده را از اولویت های این طرح برشمرد و گفت: ایجاد لاین تفکیکی وسایل نقلیه سبک و سنگین، ساماندهی آسفالت، اجرای لاین جدول B.R.T ، ایزوله سازی جداره های سواره رو و روانسازی ترافیک مورد نظر از نکات بارز این طرح است .

وی در ادامه موضوعاتی همچون آسفالت معابر، ساماندهی و نوسازی تابلو های راهنمایی و رانندگی ، رنگ آمیزی جداول معابر ، مرمت نوارهای حفاری شده و نماد پردازی در پروژه های عمرانی سطح شهر مطرح و پس از بحث و بررسی مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن مراحل اجرایی آن آغاز شود .

در این جلسه مدیر منطقه دو شهری، مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک، مدیر اداره ماشین آلات و جمعی از مسئولان ذیربط حضور داشتند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات