حضور معاون استاندار مازندران در اتاق عملیات برگزاری افتاحیه رویداد 2022 شهرداری ساری

حضور معاون استاندار مازندران در اتاق عملیات برگزاری افتاحیه رویداد 2022 شهرداری ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، نشست پیگیری برنامه‌های اجرایی شهرداری ساری مرتبط با رویداد 2022 با حضور رضا علیخانی معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری، مرادی مدیرکل شهری استانداری مازندران، جواد طالبی شهردار ساری، حمیدی معاون خدمات شهری،  بابایی مشاور شهردار ساری و دیگر مسئولان در شهرداری منطقه یک ساری برگزار شد.

رضا علیخانی معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار مازندران با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ بومی و محلی در افتتاحیه رویداد ساری 2022، اظهار کرد: توجه به فرهنگ بومی مازندران در مراسم افتتاحیه مورد توجه قرار گیرد چرا که این استان از غنای فرهنگی و موسیقایی برخوردار است.

این مسئول گفت: شهرداران و شهرداری‌ها از بازوان توانمند معاونت عمرانی هستند و همانطور که توقعاتی از شهرداران و شهرداری‌ها داریم نیروهای شهرداری‌ها را هم از کارکنان وابسته به معاونت عمرانی می‌دانیم و هر زمان که نیاز باشد از این نیروها حمایت می‌کنیم.

در ادامه این نشست محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در سخنانی اظهار کرد: مجموعه استانداری مازندران نگاه ویژه‌ای به رویداد ساری 2022 دارد، در مرکز استان از همدلی، وحدت و هماهنگی خوبی برخورداریم و شکاف و مساله‌ای بین مجموعه دولت و شهرداری ساری وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه نگرانی درباره برگزاری رویداد 2022 در مرکز استان از سوی شهرداری ساری نداریم، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که استان مازندران و مرکز استان را معرفی کنیم و امیدواریم این رویداد، دریچه‌ای برای افزایش گردشگران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شود.

نوبخت با اشاره به اینکه اجرای قانون برای ما مهم است که در شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری قانون فصل‌الخطاب است، گفت: از نگاه جواد طالبی شهردار ساری در برگزاری افتتاحیه این رویداد قدردانی می‌کنم چرا که این اتفاقات مرهون تلاش شهردار است.

جواد طالبی شهردار ساری در این نشست ضمن اشاره به اقدامات شهرداری ساری در برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد ساری 2022، اظهار کرد: چهار محور ورودی ساری که مسیر تردد مهمانان خارجی و دیگر مهمانان داخلی این رویداد خواهد بود پاکسازی شده است.

شهردار مرکز استان خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری افتتاحیه رویداد ساری 2022 تعداد سه هزار تاکسی به پرچم‌های اکو مزین خواهند شد.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما بر این است تا میزبان شایسته‌ای برای رویداد ساری 2022 باشیم، گفت: از مجموعه استانداری مازندران و فرمانداری ساری که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در این مسیر از شهرداری ساری دارند قدردانی می‌کنم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات