اجاره بوفه داخل ساختمان شهرداری منطقه ۲

اجاره بوفه داخل ساختمان شهرداری منطقه ۲

به گزارش شهریار، اشخاص حقیقی و حقوقی  جهت دریافت اسناد مزایده می توانند از ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه  مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ تا ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی که عضو سامانه ستاد نمی باشند جهت شرکت در مزایده و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی ملزم به ثبت نام در سامانه مذکور می باشند.

ردیف

عنوان و موقعیت

مساحت     (متر مربع)

اجاره بهاء ماهانه (ریال)

مدت اجاره (سال)

مجموع اجاره بهاء  دوسال

(ریال)

سپرده شرکت در مزایده (ریال)

۱

اجاره بوفه داخل ساختمان شهرداری منطقه ۲

۴۳/۳۴

۱۸/۳۰۰/۰۰۰

۲

۴۳۹/۲۰۰/۰۰۰

۲۲/۰۰۰/۰۰۰

- مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد توسط مزایده گر از ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه  مورخه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ تا ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ می باشد و تنها سپرده شرکت در مزایده پس از بارگذاری در سامانه، به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۱:۳۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ در پاکت سر بسته توسط مزایده گر به دبیر خانه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ واقع در حد فاصل میدان افلاک نما و پل کابلی، روبه روی کوی الهی پرست، ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تحویل نمایند.

- تاریخ بازگشایی پیشنهادات ساعت ۱۴ روز شنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی، لاله زار جنوبی، ساختمان شهرداری تبریز بر گزار خواهد گردید.

- بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد  قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده بوده و شهرداری در رد یا قبول یک و یا کلیه پیشنهادها مختار است.

- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود.

- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج می باشد که جزء لاینفک قرارداد می باشد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات