طرح ناحیه‌بندی شهرداری منطقه ۴ تبریز عملیاتی می‌شود

طرح ناحیه‌بندی شهرداری منطقه ۴ تبریز عملیاتی می‌شود

به گزارش شهریار، طرح ناحیه‌بندی مناطق، از تاکیدات ویژه شهردار تبریز، در راستای توسعه خدمات محله‌ای و کیفی‌سازی برنامه‌های اجرایی، در شهرداری منطقه ۴ تبریز آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی این طرح در شهرداری منطقه چهار صبح پنج شنبه با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق، محمد عزتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری، مسعود علیلو شهردار منطقه ۴ تبریز، منوچهر جعفری سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و جمعی از معاونین و مدیران منطقه بررسی و بازدیدهای میدانی صورت پذیرفت.

با اجرای این طرح، شهرداری منطقه ۴ تبریز در قالب ۴ ناحیه مجزا، برنامه‌های مختلف خدماتی، ترافیکی، عمرانی، شهرسازی، فرهنگی و ... را پیش خواهد بود.
افزایش سطح مشارکت‌پذیری و همراه‌ساختن عموم شهروندان در اداره شهر، از دیگر اهداف این طرح است.

پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح، نقش بسزا در شفاف‌سازی، تقویت نظارت‌ها، احصای نیازها و کاستی‌های منطقه و تسریع در پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان داشته ‌باشد.

طرح ناحیه‌بندی شهرداری منطقه ۴ تبریز با مشخص‌شدن محدوده نواحی منطقه، رسماً وارد فاز اجرایی شده و در میان‌مدت با مشخص‌شدن ابعاد تاثیرگذاری و شناسایی نقاط ضعف و قوت، در کلان‌شهر تبریز عملیاتی خواهد شد.







لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات