تمجید نمایندگان مجلس از حمایت های شهرداری گرگان برای موفقیت تیم بسکتبال

تمجید نمایندگان مجلس از حمایت های شهرداری گرگان برای موفقیت تیم بسکتبال

نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از حمایت های شهرداری گرگان در کسب موفقیت تیم بسکتبال تمجید کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، آیین جشن قهرمانی تیم شهرداری گرگان، قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران روز پنجشنبه با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و شهروندان گرگانی در سایت باباطاهر برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تبریک قهرمانی تیم شهرداری در لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: مهمترین عامل این موفقیت لطف و عنایت خداوند بوده است که نشانه های آن را در اشک شوق هواداران به وضوح مشاهده می کنیم.

دکتر غلامرضا منتظری به سایر عوامل موفقیت اشاره و اظهار کرد: عامل دوم سرمربی ارجمند و کادر فنی تیم و عامل سوم نیز چتر حمایتی شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر بوده اند.

منتظری با تقدیر از نقش آفرینی هواداران افزود: نقش کم نظیر رهبران و هواداران بسکتبال گرگان که مانند شمع می سوختند و روشنی بخش و گرمابخش مسابقات بودند و با حمایت های خود همچون پروانه دور تیم بسکتبال می چرخیدند تا امید را تقویت کنند.

وی با اشاره به کلیدهای موفقیت و سربلندی تیم شهرداری گرگان تاکید کرد: هرچقدر عوامل موفقیت حفظ و تقویت شود بر بام بسکتبال آسیا خوش خواهیم درخشید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در ادامه به جمله ای از وزیر ورزش اشاره کرد و گفت: آقای سجادی به ما گفت «در ایران هوادارانی مثل هواداران بسکتبال گرگان ندیده ام.»

منتظری در پایان با اشاره به شوق هواداران گرگانی از صحبت نمایندگان گرگان با وزیر ورزش از تعجیل برای ساخت و تجهیز سالن ورزشی ۶ هزار نفری گرگان و کاهش زمان بهره برداری آن از سه سال به دوسال خبر داد.

تمجید نمایندگان مجلس از حمایت های شهرداری گرگان برای موفقیت تیم بسکتبال

دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این پیروزی و قهرمانی متوالی تیم بسکتبال گرگان را به تمام عاشقان بسکتبالی و مردم عزیز تماشاگران و حامی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را تبریک می گویم.

رمضانعلی سنگدوینی با قدردانی از نقش تاثیرگذار هواداران پرشور و فهیم گرگانی گفت: هواداران گرگانی در سالن مسابقات با شور و هیجانی که همچون زلزله ای در زمین ایجاد می کردند زمینه پیروزی های پیاپی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مقابله حریفان را محقق کردند.

سنگدوینی با تمجید از مدیران شهرداری گرگان در حمایت از تیم تصریح کرد: همه مسئولان برای حمایت همه جانبه از تیم بسکتبال گرگان پای کار بودند و برای قهرمانی در کشور پا به پای کادرفنی و بازیکنان تیم ایستادند.

وی با اشاره به اینکه گرگان اگر سالن ۱۵هزار نفری هم افتتاح کنند قطعاً ظرفیت پر کردن این سالن را داریم گفت: قهرمانی بسکتبال بین شهروندان گرگانی عزیز چنان شور و شادی وصف ناشدنی ایجاد کرد که هیچ اقدام عمرانی نمی‌توانست ایجاد کند و افتخار و عشق مردم گرگان نسبت به ورزش بسکتبال را به اثبات رسانید.

این نماینده مجلس در پایان از پیشکسوتان گرگانی همچون آقایان قاری، طیبی، کبیر، ایزدپناه و زحمتکش قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات