49 روستای خراسان جنوبی آبرسانی می‌شود/ تسریع در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار گرفت

49 روستای خراسان جنوبی آبرسانی می‌شود/ تسریع در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "خان احمدی" ناظر عالیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو در سفر دو روزه به خراسان جنوبی از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب این استان بازدید کرد.
سفر به شهرستان طبس با هدف بررسی وضعیت منابع آبی و مشکلات این شهرستان و بازدید از پروژه خط انتقال کوثر به انتهای دهستان منتظریه، بازدید از مراحل پیشرفت ساخت مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی شهر ارسک بشرویه و سایر پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های فردوس و بیرجند از جمله برنامه‌های سفر دو روزه خان‌احمدی به خراسان جنوبی بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در جریان بازدید از پروژه خط انتقال کوثر  اظهار کرد:  این پروژه شامل ۱۸ کیلومتر خط انتقال و ۳ باب مخزن ذخیره به حجم۱۷۰۰ متر مکعب است که با حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا قرار دارد.
امامی با بیان اینکه قرار است 49 روستای خراسان جنوبی در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان پروژه‌های محرومیت‌زدایی طی 30 ماه آبرسانی شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها که پایان سال گذشته آغاز شده است هم‌اکنون از پیشرفت 10 درصدی برخوردار است.
وی عنوان کرد: در جلسه جمع‌بندی، راه‌کارهای تسریع در اجرای پروژه‌های مذکور در راستای بهره‌مندی مردم محروم این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات