سند تحولی دولت مردمی دولت سیزدهم؛ برش مدیریت شهری

سند تحولی دولت مردمی دولت سیزدهم؛ برش مدیریت شهری

    سند تحولی دولت مردمی دولت سیزدهم؛ برش مدیریت شهری

    گزارش سند تحولی دولت مردمی دولت سیزدهم؛ برش مدیریت شهری توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان منتشر شد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مرکز پژوهش‌های شورا، در ادامه سلسله گزارش‌های پژوهشی خود، گزارش کارشناسی سند تحولی دولت مردمی دولت سیزدهم؛ برش مدیریت شهری را منتشر کرد.

    سویه‌های مدرک گرایی در جامعه، تغییر عوامل مزیت ساز بین المللی، مدیریت ناصحیح منابع آب و بهره وری پایین در مصرف آب، آلاینده‌های ناشی از صنایع و واحدهای تولیدی، سویه‌های نگاه صرفا دولتی در فقرزدایی، کاهش تمایل به فرزندآوری و ارزشمندی فرزند در جامعه بخشی از سرفصل‌های این گزارش است.

    در شرح این گزارش نیز اینگونه آمده است: «گزارش پیش رو برشی از «سند تحول دولت مردمی» در حوزه مدیریت شهری است. «سند تحول دولت مردمی دولت سیزدهم» در راستای تحقق اهداف مندرج در قانون اساسی، سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴، سیاست‌های کلی نظام و با بهره‌مندی از بیانات حضرت امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مطالبات معظم له در ارتباط با رفع نیازهای مردم و حل مسائل اساسی کشور در اجرای اصل ۱۳۴ قانون اساسی به عنوان برنامه و خط‌مشی دولت و دستگاه‌های اجرایی برای حرکت در مسیر چهار سیاست اصلی دولت یعنی عدالت‌محوری، مردم‌مداری، دانش‌بنیانی و خانواده‌محوری استخراج شده است.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات