تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی شهرداری ساری با اداره کل آموزش و پرورش مازندران منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی شهرداری ساری با اداره کل آموزش و پرورش مازندران منعقد شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، نشست مشترک احسان مرادی‌فر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با قربانعلی سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران درباره همکاری‌های این دو نهاد فرهنگی برگزار شد.

مرادی‌فر در این دیدار اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ما نیازمند آموزش‌های فرهنگی نوین ومتعدد هستند.


وی افزود: این ظرفیت در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی وجود دارد که از طریق مشترکان خانه‌های شهروندی، آموزش‌های شهروندی و مهارتی را به جامعه هدف ارائه دهیم و به اهداف مشترک سازمان فرهنگی و اداره کل آموزش و پرورش دست یابیم.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با اشاره به فاکتورهای مهم در انتخاب ساری به عنوان شهر دوستدار کودک، گفت: بهره‌برداری از پارک ترافیک و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی کودک محور در راستای رسیدن به این مهم صورت گرفته است که در دراز مدت شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.


وی با اشاره به توانمندی هر دو طرف در حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگ‌سازی، یادآور شد: این همکاری در بخش‌های مختلف می‌تواند سبب رونق و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین آموزش شود که در نهایت به سود شهر و شهروندان است.


در ادامه معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در اجرای طرح‌های فرهنگی کودک و نوجوان، اظهار کرد: از این فرصت همکاری ایجاد شده باید به خوبی بهره‌مند شویم تا شاهد پیشرفت شهر و شهروندان باشیم.


سهرابی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه سلامت افزود: برخی از زیرساخت‌های شهری برای ورزش و بازی کودکان و نوجوانان، نیازمند رسیدگی و بازنگری مجدد است.

وی با مثبت ارزیابی کردن این همکاری خاطرنشان کرد: این همکاری کیفیت اجرای طرح‌های فرهنگی را ارتقا خواهد داد.


در پایان این نشست، تفاهم‌نامه میان دو طرف در راستای افزایش همکاری‌های فرهنگی و آموزشی منعقد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات