گرزین: شورای اسلامی شهر حامی تقویت تیم بسکتبال شهرداری گرگان است

عضو ادواری شورای اسلامی شهر گرگان بر تقویت تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای مسابقات آسیایی پیش رو تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، ناصر گرزین در آیین تجلیل جمعه شب از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در استانداری گلستان گفت: سه دوره قهرمانی بسکتبال که یک خاستگاه مردمی و اجتماعی دارد و موجبات شادی مردم را به همراه داشته نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی، هواداران و حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر، شهرداری و سایر مسئولان بوده است.

گرزین با تاکید بر استفاده از ظرفیت ورزش بسکتبال در گرگان در سال های اخیر خاطرنشان کرد: این تیم متعلق به مردم شهر گرگان است و اگر به سنوات قبل و در این 4 دوره که بنده نماینده مردم در پارلمان محلی بوده ام برگردیم، می بینیم که توانسته ایم امانتی که مردم به دست ما سپردند را با حمایت های خود محقق بسازیم.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال ارائه خدمت برای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان هستیم، افزود: با برنامه ریزی و اختصاص اعتبارات لازم زمینه اتفاقات خوب در حوزه ورزش مورد علاقه شهروندان گرگانی را شروع کرده و انشاءالله ادامه خواهیم داد.

عضو باسابقه شورای شهر گرگان عنوان کرد: ما از مسئولان استانی علاوه بر حمایت از تیم بسکتبال برای رقابت در بازی های آسیایی، خواستار تسریع در اجرای پروژه سالن ورزشی در خور شأن هواداران فهیم و پرشور گرگانی به عنوان پایتخت بسکتبال ایران هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات