فيدر روانسر در شهرستان كامياران مقاوم سازي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، وريا شيرواني گفت: به منظور مقاوم سازي شبكه، جلوگيري از خاموشي، پيشگيري از بروز حوادث احتمالي و در نهايت بهبود ارائه خدمات و كسب رضايت مشتركان، فيدر روانسر اين شهرستان مقاوم سازي شد.

وي افزود: همزمان با اجراي اين طرح 100اصله تير فشار متوسط چوبي فرسوده فيدر روانسر با هدف مقاوم سازي، تعويض و به تير بتوني تبديل شد.

شيرواني با بيان اينكه يك تيم عملياتي با تجهيزات كامل كار تعويض اين تعداد تير را انجام داده اند، گفت: شبكه ها، تاسيسات و پست هاي اين مديريت به صورت مداوم رصد و پايش مي شود و نقاط سست پس از شناسايي اصلاح مي شود.

مدير توزيع برق شهرستان كامياران تصريح كرد: اين پروژه با اعتباري بالغ بر يك ميلياردو 200 ميليون ريال از محل اعتبارات داخلي شركت در راستاي پايداري شبكه وتاسيسات برقي صورت گرفت.

وي ادامه داد: مقاوم سازي تيرهاي چوبي با توجه به قدمت شبكه و امكان فرسوده شدن آنها نقش مهمي در كاهش خاموشي و خسارت در زمان وقوع حوادث طبيعي چون طوفان شديد و باران دارد.

شيرواني در ادامه به لزوم بازديد دوره ايي و تعميرات پيشگيرانه فيدرهاي فشار متوسط اشاره كرد و افزود: هدف از طرح ريزي و زمان بندي تعميرات پيشگيرانه انجام يك سري از فعاليت ها و وظايف به منظور كاهش يا حذف توقف توليد و حداكثر كردن قابليت اطمينان تجهيزات مي باشد كه با مقاوم سازي تاسيسات وشبكه هاي برق بخصوص به جهت مقابله در برابر حوادث احتمالي در شريط نامساعد جوي و عبور از بحران ميباشد .

مدير توزيع برق شهرستان كامياران در پايان يادآور شد: مشتركان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده اعم از(شكستگي پايه، درخواست جابجايي پايه و غيره) مي توانند از طريق “اپليكيشن برق من” در خواست خود را به صورت شبانه روزي اعلام و پيگيري كنند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات