ضرورت ثبت روز ملی محیط بان در تقویم رسمی از سوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور مطرح شد

ضرورت ثبت روز ملی محیط بان در تقویم رسمی از سوی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور مطرح شد

در آیین تودیع و معارفه فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان؛ ضرورت ثبت روز ملی محیط بان در تقویم رسمی توسط فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان «پارما» در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید یگان حفاظت محیط زیست استان، مشاور انتظامی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت؛ درخواست ما محیط بانان کشور، خانواده شهدای محیط بانان، جانبازان، بازنشستگان و پیشکسوتان؛ ثبت روز ملی محیط بان در تقویم رسمی است.

سرهنگ جمشید محبت خانی ادامه داد؛ مقدمات ثبت روز ملی محیط بان در تقویم رسمی کشور تا حدودی پیش رفته است و روز میلاد امام رضا علیه السلام ضامن آهو و روز ملی محیط بان سالها است که به صورت درون سازمانی گرامی داشته شده و در آن از زحمات محیط بانان کشور قدردانی می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ضمن تشکر از زحمات مرتضی جمشیدیان، در مورد وی گفت؛ ایشان با بیش از سه دهه خدمات مدیریتی به عنوان ارشد محیط دار، امروز با افتخار بازنشسته می شوند و این توفیق حاصل اراده الهی، خلوص در عمل و دعای موجودات بی پناهی است که در مناطق حفاظت شده امنیت آنان از سوی محیط بانان فراهم شده است که جای تبریک به ایشان دارد.

سرهنگ محبت خانی اظهار داشت؛ رویکرد رسانه ای و فرهنگی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و کار میدانی و عملیاتی فرمانده یگان حفاظت این استان ظرفیت های مکملی در زمینه مدیریت موفق محیط زیست طبیعی و حفاظت از مناطق چهارگانه و تنوع زیستی را پدید آورد.

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید یگان حفاظت محیط زیست استان گفت؛ از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان حمایت صمیمانه و برادرانه از فرمانده جدید یگان حفاظت این استان انتظار می رود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ضمن تقدیر از زحمات چند ماهه اخیر معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی این اداره کل در مدیریت یگان حفاظت استان، بیان داشت؛ سازمان حفاظت محیط زیست تنها سازمانی است که نیمی از نیروی انسانی آن میدانی و اجرایی هستند و کار مسلحانه دارند و لذا یگان حفاظت این سازمان جایگاهی متفاوت نسبت به یگان های حفاظت دیگر دستگاه های دولتی دارد.

وی به واژه محیط بان به عنوان واژه ای مقدس اشاره کرد و گفت؛ همه ما اعم از نیروهای ستادی، اجرایی و پشتیبانی به عنوان کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست کشور «محیط بان» هستیم و همگی بایستی از محیط زیست ایران حفاظت و پاسداری کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد؛ از مدیریت زیست محیطی استان انتظار می رود با تأسی به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ارزشگذاری و توجه به حوزه اجرایی سازمان را در اولویت قرار داده و در زمینه تقویت و انسجام ستاد فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست استان اقدام نماید.

سرهنگ محبت خانی اظهار داشت؛ بودجه یگان حفاظت محیط زیست کشور از جمله مواردی بود که با جدیت پیگیری، مصوب و ابلاغ شد و از این طریق بخشی از نیاز یگان کشور به موتور سیکلت تندرو تأمین گردید و همچنین در سال جاری تجهیز امکانات خودرویی محیط بانان هدف گذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات