آمادگی نیروگاه‌های تولید پراکنده خوزستان با حداکثر توان ظرفیت در تابستان

آمادگی نیروگاه‌های تولید پراکنده خوزستان با حداکثر توان ظرفیت در تابستان

با هدف حفظ آمادگی و حداکثر‌سازی تولید نیروگاه‌های تولید پراکنده برق در دوره پیک، نشستی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و سرمایه‌گذاران نیروگاه‌های تولید پراکنده در شمال خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در این نشست که با حضور محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل و کیومرث زمانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات این شرکت، شاهپور مظفری مدیر عامل شرکت تولید برق گناوه مپنا، مجید محمدکاظمی مجری نیروگاه‌های تولید پراکنده شمال خوزستان و خانم غلامی از شرکت تولید برق سنندج مپنا سرمایه‌گذاران نیروگاه های لور،تنگوان و میانرود برگزار شد، مسائل فنی شبکه و حداکثرسازی تولید برق مورد بررسی قرار گرفت و این نیروگاه‌ها متعهد شدند که با حداکثر ظرفیت در دوره پیک شبکه نسبت به تولید انرژی برق اقدام نمایند.
همچنین مقرر شد که پرداخت مطالبات نیروگاه‌های مذکور از شرکت توانیر توسط برق منطقه‌ای خوزستان پیگیری شود و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جلسات فنی مرتبط با موافقتنامه اتصال با مجری طرح تولید پراکنده و انرژی‌های نو شرکت توانیر انجام شود.
گفتنی است، نیروگاه‌های لور، تنگوان و میانرود با ظرفیت تجمعی 75 مگاوات برای جبران بخشی از کمبود تولید برق در شمال خوزستان راه‌اندازی شده‌اند و تاکنون بیش از 482 میلیون کیلوات ساعت انرژی به شبکه تزریق کرده‌اند.

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات