شهردار گرگان در برنامه ورزش گلستان: پری پتی و سرمربی تیم بسکتبال حفظ می شوند

شهردار گرگان در برنامه ورزش گلستان: پری پتی و سرمربی تیم بسکتبال حفظ می شوند

شهردار گرگان از حفظ «مهران حاتمی» و «پری پتی» در تیم بسکتبال شهرداری گرگان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی ورزش گلستان ویژه قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: این قهرمانی محصول یک کار جمعی بود و در واقع یک تیم پشتیبانی از تیم داخل زمین حمایت می کرد.

مهندس سبطی افزود: از استاندار محترم، نمایندگان مجلس، هواداران عزیز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر که همواره در کنار ما بودند و به ما روحیه می دادند، اعضای هیات اجرایی باشگاه و همچنین از حسینیه گرگانی های مقیم تهران که میزبان هواداران ما بودند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در خصوص حضورش در محل برگزاری مسابقات گفت: برای شرکت در میدان مبارزه و رقابت، بسیار مهم است که فرمانده نیز حضور پیدا کند و من احساس کردم که با حضورم در سالن می توانم انگیزه ای مضاعف برای اعضای تیم ایجاد کنم که الحمدلله این اتفاق افتاد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شهر گرگان در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و موسیقی مشاهیر فراوانی دارد و بسکتبال با قدمتی بیش از 50 سال به موضوعی فراتر از یک ورزش و به خواسته و مطالبه اجتماعی تبدیل شده است.

سبطی خاطرنشان کرد: ما از فردای روز قهرمانی، برنامه ریزی برای موفقیت و قهرمانی در آسیا را آغاز کردیم و به دنبال این هستیم که قهرمانی آسیا را به شهروندان گرگانی و مردم ایران هدیه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت تیم برای مسابقات آسیایی گفت: پری پتی (ستاره امریکایی) و مهران حاتمی سرمربی محترم که علاوه بر مسائل فنی در موارد اخلاقی هم سرآمد هستند را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

شهردار گرگان در پایان برنامه کیک قهرمانی تیم بسکتبال را با آرزوی «قهرمانی در آسیا» برید.

شهردار گرگان در برنامه ورزش گلستان: پری پتی و سرمربی تیم بسکتبال حفظ می شوند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات