برگزاري دومين مانور سراسري وصول مطالبات در شركت ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس، حميدرضا جلاير، افزود: اين مانور با هدف وصول حداكثري مطالبات جهت جلوگيري از انباشت و رسوب مطالبات، ارتقاي رتبه شاخص وصول مطالبات اين شركت و در نهايت ارائه هر چه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشتركان برق در سطح استان برگزار گرديد. وي ميزان مطالبات اين شركت ازمشتركان برق استان را 195ميليارد تومان عنوان كرد و بيان داشت: انجام و تداوم خدمات شركت در گرو پرداخت به موقع مطالبات است و بنابراين هرگونه تاخير در پرداخت مطالبات، اين شركت را در ارائه خدمات شايسته؛ با مشكل مواجه مي كند. سرپرست شركت توزيع نيروي برق استان فارس خاطرنشان كرد: مطالبات اين شركت شامل مطالبات ازمشتركان در بخش هاي خانگي، كشاورزي، تجاري، اداري و صنعتي است.
به گفته اين مقام مسئول، اگرمشتركان با پرداخت به موقع بهاي قبوض برق خود شركت توزيع برق استان را ياري كنند، مي توانيم منابع بيشتري را براي سرمايه گذاري و توسعه زيرساخت هاي برق در استان جذب و خدمات مطلوب تري به هم استاني هاي عزيز ارائه كنيم.
سرپرست شركت توزيع نيروي برق فارس در تشريح دومين مانور وصول مطالبات مشتركان گفت: اين مانور در راستاي اجراي دستورالعمل شركت توانير مبني بر وصول مطالبات معوق مشتركان برق سراسركشور است و در 26مديريت تابعه و 65 ناحيه زيرمجموعه شركت همزمان به صورت كشوري طي دو روز برگزارشد.
وي همچنين تصريح كرد: در طول برگزاري اين مانور همكاران جهت پيگيري لازم به صورت تلفني، حضوري و پيامكي با مشتركان با بيشترين بدهي معوقه، ارتباط برقرار كرده و نسبت به ماموريت تعريف شده اقدام كردند.جلاير، در خاتمه از مشتركان درخواست كرد كه با پرداخت به موقع هزينه برق مصرفي خود، اين شركت را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر؛ ياري كنند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات