برقراری بیش از 2هزار فقره ارتباط مردمی با منطقه 2 شهرداری
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات و مسائل شهروندان در امور شهری همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران شهرداری است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
او افزود: به همین منظور، شهرداری قزوین روش های مختلفی را برای تکریم ارباب رجوع و ارتباط سریع و آسان شهروندان با شهرداری در نظر گرفته که تمام آنها به بهترین شکل ممکن در منطقه دو شهرداری قزوین اجرا می شود.
بهرامی گفت: این روش شامل ارتباط حضوری، تلفنی، مکاتبه ای و سامانه 137 است که منطقه دو شهرداری قزوین تمام روش ها را به صورت همزمان اجرا می کند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: در همین راستا در سال گذشته 2 هزار و 202 مراجعه مردمی در این منطقه به ثبت رسیده و سعی شده در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنها ارسال شود.
وی بیان کرد: از این تعداد 473 مورد به صورت حضوری، 60 مورد به صورت مکاتبه ای، 689 مورد به صورت تلفنی و 980 مورد از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.
بهرامی اضافه کرد: به شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین توصیه می شود برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود از روش های غیر حضوری ارتباط استفاده کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات