ده هزار متقاضی مسکن مهر تا خرداد ماه خانه‌دار می‌شوند

ده هزار متقاضی مسکن مهر تا خرداد ماه خانه‌دار می‌شوند

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزارت راه و مدیرکل راه و شهرسازی البرز از تکمیل بخش دیگری از واحدهای مسکن مهر تا پایان خرداد ماه خبرداد و گفت: بیش از ده هزار واحد مسکن مهر تا خرداد ماه آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) قدرت الله ضیایی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ هزار مسکن مهر در حال ساخت وجود دارد؛ از این تعداد ۹۳ هزار و ۴۰۰ مسکن مهر و مابقی آن پروژه های خود مالکی بخش خصوصی است.

وی افزود:۹۳هزار و۴۵۵ واحد مربوط به شهر جدید هشتگرد و مابقی به شهرهای مابین استان البرز که شامل بالای ۲۵ هزار و زیر ۲۵ هزار جمعیت اختصاص دارد.

ضیایی فر گفت: ساخت مسکن نقاط زیر ۲۵ هزار جمعیت برعهده اداره کل راه و شهرسازی است و زیر ۲۵ هزار نیز به بنیاد مسکن واگذار شده است.

قائم مقام راه با اشاره به افتتاح پروژه های مسکن مهر در سال گذشته افزود: در سال گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر افتتاح شد و در سال جاری نیز درصدد تکمیل مابقی و افتتاح و تحویل آن به متقاضیان هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۸۵ درصد متقاضیان مسکن مهر از تهران به این استان آمده اند وما نیز با اطلاع رسانی ها ی لازم کلیه متقاضیان مسکن در استان را جهت ثبت نام در واحد های مسکن مهر آگاه ساخته ایم.

ضیایی فر گفت: هم اکنون کلیه دستگاه های خدمت رسان در حال تکمیل مابقی واحد های مسکن مهر هستند و پیش بینی می شود که تا پایان خرداد ماه ده هزار واحد مسکن مهر نیز افتتاح شود.

وی افزود: در حال حاضر تمرکز سازندگان این واحد ها بر روی انشعابات و محوطه سازی های پیرامونی است و کلیه نیازهای ساکنان اعم از مراکز آموزشی، مدارس ، فضای سبز و... در نظر گرفته شده است.

 

 

    نظرات