صفری خبر داد: امدادرسانی آتشنشانان گرگانی در حوادث سقوط دو خودرو

صفری خبر داد: امدادرسانی آتشنشانان گرگانی در حوادث سقوط دو خودرو

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: سهل انگاری در هنگام پارک خودرو دو حادثه آفرید.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری درخصوص جزئیات این دو حادثه اظهار داشت: اولین حادثه در ساعت 17:43 عصر روز پنجشنبه اتفاق افتاد که در آن یک دستگاه خودروی سواری دنا پلاس با چهار نفر سرنشین مرد جوان که خودرو را در نزدیکی آب بندان و در سراشیبی پارک نموده بودند ، به علت بی احتیاطی و نکشیدن ترمز دستی خودرو به همراه هر چهار سرنشین به عقب حرکت کرده و درون آب بندان سقوط می کند.


صفری افزود: در این حادثه 4 نفر سرنشین به کمک اهالی محل از خودرو بیرون کشیده و نجات پیدا می کنند و با همکاری اورژانس مستقر در محل دو نفر از سرنشینان خودرو به بیمارستان منتقل شدند.


وی در ادامه به جزئیات دومین حادثه اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت 23:43 پنجشنبه نیز با تماس با سامانه 125 حادثه سقوط خودرو در هزارپیچ گزارش داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از نزدیکترین ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی در محل حادثه مشاهده یک دستگاه خودرو ام وی ام که بالای هزارپیچ و نزدیک دکل هزارپیچ در سراشیبی پارک شده بود، بعلت سهل انگاری راننده که خودرو را همراه با سرنشینان آن مادر و دختر 10 ساله خود در حالت خلاص و با ترمز دستی پایین برای لحظاتی رها کرده، خودرو ناگهان حرکت کرده و در سراشیبی هزارپیچ واژگون شده و با درختان ابتدای سراشیبی برخورد و متوقف می شود.

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان بیان کرد: تیم عملیاتی اعزامی بلافاصله ضمن ایمن سازی خودرو ، سرنشینان را از خودرو خارج کرده و به محل مناسب انتقال می دهند.


به گفته صفری، در این حادثه خانم جوان سرنشین جلو خودرو مقداری کمی آسیب دیده و خوشبختانه دختر 10 ساله هیچ گونه آسیبی ندید.

وی در ادامه از شهروندان خواست: حتما در هنگام پارک خودرو حتما نکات ایمنی از قبیل کشیدن ترمز دستی، درگیر کردن دنده و نهایتا گذاشتن سنگ و موانع در جلو یا عقب چرخ های خودرو را رعایت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات