تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین برگزار شد

تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین برگزار شد

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین با هدف اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه ها و شهروندان از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری قزوین و همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه ها برگزار شد.

در این برنامه که با حضور سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو، سیدمحمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری، جابر خرم نیا سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل و برخی دیگر از مدیران شهری برگزار شد، خبرنگاران از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام و اولویت‌دار شهرداری قرار گرفتند.

خانه تئاتر شهر قزوین، پروژه کمربندی آیت‌اله بارک‌بین (کمربند شرق)، پروژه پل یادگار امام(ره) و پروژه بام شهر قزوین از مقاصد این تور رسانه ای بود.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین در این بازدید گفت: با توجه به اینکه مقرر شده تا برخی پروژه‌های نیمه تمام شهر قزوین تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل شود، در نظر داشتیم خبرنگاران و رسانه ها و به تبع آن افکار عمومی از پیشرفت فیزیکی این پروژه ها و تاثیری که در شهر خواهد داشت، آگاه شوند.

خرم‌نیا با بیان اینکه برگزاری این گونه بازدیدها و پرداخت به موضوعات شهری باعث رفع ابهامات می شود، افزود: شهرداری قزوین پروژه های عمرانی متنوعی را در دستور کار دارد و از رسانه ها به عنوان منابع موثق خبری، خواستار اطلاع رسانی دقیق هستیم.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات