تقدیر مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از کارشناسان و ناظران مناطق ۵ و ۶

تقدیر مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز از کارشناسان و ناظران مناطق ۵ و ۶

به گزارش شهریار، اکبر امجدی با اشاره به مسئولیت خطیر ناظران در حوزه فضای سبز تبریز گفت: ناظران فضاهای سبز در خط مقدم کارهای اجرایی قرار دارند؛ چرا که تا وقتی نظارت خوب باشد، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فضای سبز خواهیم بود.
وی افزود: نظارتی که بر عملکرد این شرکت‌ها صورت می‌گیرد، بایستی ابعاد اقدامات را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی مورد کنکاش و بررسی قرار دهد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز در ادامه، مسئولیت‌پذیری را وابسته به ایجاد انگیزه دانست و اظهار کرد: زمانی که جایگاه و منزلت یک کار و یک مسئولیت بالا باشد، انگیزه انجام و اجرای آن نیز ارتقا می‌یابد و در نهایت، مسئولیت‌پذیری افراد در آن حیطه مضاعف می‌شود و ناظران محترم نیز باید با انجام صحیح و کامل وظایف محوله، جایگاه و منزلت خود و مسئولیتشان را ارتقا دهند.
امجدی افزود: خوشبختانه تفکراتی که بر حوزه فضای سبز حاکم است، کاملاً فنی و کارشناسی است که همه اینها در کسب رتبه‌ها و موفقیت‌ها دخیل هستند.
وی در عین حال از ادامه هرس فرم‌دهی ارقام ردیفی در خرداد خبر داد.
در این مراسم، از تعدادی از شرکت‌های فضای سبز و کارشناسان و ناظران مقیم و عالی مناطق ۵ و ۶ که در ارزیابی عملکرد فروردین شرکت‌های فضای سبز حائز رتبه خیلی خوب شده‌اند، تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات