تلاش آتش نشانان شهرداری گرگان برای اطفاء آتش سوزی دانشگاه علوم پزشکی

تلاش آتش نشانان شهرداری گرگان برای اطفاء آتش سوزی دانشگاه علوم پزشکی

رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از امدادرسانی در حادثه اطفاء حریق دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی الرضا صفری اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت 8:15 با اعلام به سامانه 125 نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره پنج و یک به حادثه آتش سوزی آشپزخانه دانشگاه علوم پزشکی گرگان واقع در ابتدای جاده شصتکلا اعزام شدند.

صفری افزود : حریق از قسمت آشپزخانه دانشگاه که در حال پخت و پز و انجام سرویس روزانه بوده و بعلت ریختن آب در دیگ شروع و با توجه به شعله وری ناگهانی آتش در این حالت به سقف و اطراف محل حادثه به سرعت سرایت می کند.

وی ادامه داد : دو تیم اعزامی از ایستگاه های شماره پنج و یک به عنوان کمکی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات اطفا را آغاز نموده و با تجهیزات کامل وارد آشپزخانه شده و در کمترین زمان حریق را مهار و از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

به گفته رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد.

صفری در ادامه به شهروندان توصیه نمود: یکی از علل عمده حریق در مکان آشپزخانه داغ شدن روغن داخل ظروف و ریختن اب در داخل ان جهت خاموش نمودن آتش است که در یک لحظه باعث سرایت آتش به اطراف و سوختگی شدید افراد می شود.

وی تصریح کرد: اکیدا توصیه می شود جهت اطفا از آب استفاده نشود و بهترین راه در این شرایط ابتدا بستن شیر گاز و گذاشتن درب ماهیتابه است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات