۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در لرستان اصلاح می‌شود

۴۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در لرستان اصلاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "حمیدرضا کرم‌وند" بیان کرد: با توجه به موضوع تنش آبی و خشکسالی، برنامه‌ریزی‌هایی برای جلوگیری از هدررفت آب، مدیریت مصرف و اصلاح شبکه فرسوده در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه حدود ۴۵ درصد شبکه آب در سطح شهر و روستای استان فرسوده است، افزود: اصلاح ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده شهری و ۲۰ کیلومتر شبکه فرسوده روستایی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در ادامه تصریح کرد: همچنین ۲۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و دلفان وارد مدار می‌شوند، علاوه بر این نیز پنج کیلومتر خط انتقال در کل شهرها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به سایر اقداماتی که در دستور کار قرار دارد، گفت: حفر، تجهیز و برق‌رسانی به هشت حلقه چاه آب در خرم آباد، دورود، ازنا، بروجرد، کوهدشت و سلسله  و نصب یک دستگاه آب شیرین‌کن در سپیددشت نیز امسال انجام می‌شود.

کرم‌وند افزود: اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال، حفر، تجهیز و برق‌رسانی به ۱۰ حلقه چاه آب روستایی به ۳۰ روستا، تکمیل پروژه آبرسانی به ۴۰ روستا، تکمیل و وارد مدار کردن دو هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب و تکمیل چهار واحد پمپاژ آب انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات