بررسی چالش‌های خدمات شهری در شهرداری منطقه ۸

بررسی چالش‌های خدمات شهری در شهرداری منطقه ۸

به گزارش شهریار، در این جلسه جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با تشریح وضعیت خاص شهرداری منطقه ۸ و انتظارات از این منطقه گفت: شهرداری منطقه ۸ تبریز، پرترددترین منطقه شهرداری تبریز بوده و به این لحاظ محوریت خدمات شهری در این منطقه ضرورت دارد.
بررسی الزامات و ضروریات برای ایجاد زمینه‌ها و زیرساخت‌های اجرای طرح ناحیه محوری در شهرداری منطقه ۸ تبریز مهم‌ترین موضوع جلسه قرار خدمت در این منطقه بود که در این خصوص فهرستی از چالش‌های منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
رضا جانفشان شهردار منطقه ۸ نیز در این جلسه بیان کرد: شهرداری منطقه ۸ با وجود نیروهای خدماتی و امکانات ماشین‌آلات محدود، جزو فعال‌ترین شهرداری‌های مناطق از بعد خدماتی است که این در سایه تلاش شبانه روزی عوامل خدمات شهری منطقه است.
وی افزود: شهرداری منطقه ۸ اقدامات خدماتی مستمر و شبانه روزی در معابر مرکزی شهر که به نوعی اتاق مهمان شهر قلمداد می‌شود، داشته و با فعالیت‌های ماه‌های اخیر خدمات شهری، اکنون شاهد کمترین میزان نارضایتی بین شهروندان و بازاریان در محدوده مرکزی شهر هستیم.
در این جلسه مدیران ستادی خدمات شهری مسائل و مشکلات موجود خدمات شهری منطقه ۸ را مطرح کرده و در خصوص حل آنها تبادل نظر کردند.
تنظیف مستمر معابر مرکزی شهر، رفع مشکل سد معبر، نوسازی مبلمان فرسوده در پارک‌های منطقه، نوسازی و افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات منطقه، توسعه فضای سبز، حل مشکل سدمعبر و ضرورت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین در ماموریت‌های خدمات شهری از جمله مهم‌ترین موضوعاتی بود که در جلسه قرار خدمت مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات