بیانات رهبری، کاربردی‌ترین منبع برای فهم دیدگاه‌  ...

بیانات رهبری، کاربردی‌ترین منبع برای فهم دیدگاه‌ ...

بیانات رهبری، کاربردی‌ترین منبع برای فهم دیدگاه‌ اسلام درخصوص عفاف و حجاب/ روابط عمومی نسبت به جامعه مخاطب سازمانی پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز سی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای رمضان حرم مطهر مطهر رضوی، به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از معلمان اشاره داشت و اظهارکرد: ایشان منابع انسانی و آموزش منابع انسانی را زیرساخت اصلی هر تمدن دانستند.
وی افزود: آموزش در تمامی ارکان، به ویژه در شهرداری موضوع بسیار مهمی است چراکه هرروز شاهد تغییرات در محیط و پیرامون خود هستیم.

موحدیان با اشاره به 25 اردیبهشت‌ماه، سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز گرامیداشت زبان و ادب فارسی، گفت: از زحمات مدیریت شهری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بخاطر برگزاری مراسم در شان حکیم توس، کمال تقدیر و تشکر را دارم و اقدامات ارزنده‌‎ای را شاهد بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه با گرامیداشت 27 اردیبهشت‌ماه، روز «ارتباطات و روابط‌عمومی»، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها زبان گویای سازمان‌ها هستند ولی در عین حال، باید نسبت به جامعه هدف سازمان خود نیز حساسیت داشته باشند و خود را نسبت به آنها پاسخگو بدانند.

موحدیان، در این جلسه اشاره‌ای هم به روز بزرگداشت «خیام نیشابوری» و «موزه و میراث فرهنگی» داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع عفاف و حجاب پرداخت و گفت: هیچ شخصی به اندازه مقام معظم رهبری در این خصوص دغدغه‌مند نیستند و کاربردی‌ترین منبع برای فهم دیدگاه‌ روشن اسلام درخصوص عفاف و حجاب، رجوع به بیانات رهبری است.

موحدیان خاطرنشان کرد: ایشان در کنار زیرساخت‌های نظری و مفهومی، به کارکردهای اجتماعی و فرهنگی حجاب نیز توجه دارند و حجاب را مساله‌ای مستقل، انتزاعی و مجرد نمی‌دانند بلکه از آن به‌عنوان بخشی از یک مفهوم کلان و جامع فرهنگی و اجتماعی یاد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: از نگاه رهبری، «زن» بخش زیبای آفرینش است و ایشان با اشاره به نگاه ابزاری غرب به زن، می‌فرمایند غربی‌ها از این طریق به دنبال تحقیر زن‌ هستند و نه تعظیم آن.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات