آسفالت‌ریزی اساسی کوچه شهید صفرپور در خیابان امامیه

آسفالت‌ریزی اساسی کوچه شهید صفرپور در خیابان امامیه

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند از تداوم عملیات بهسازی معابر خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال ساکنان، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و یکدست کردن معابر، اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه به صورت همزمان در چند مسیر مختلف، عملیات توزیع آسفالت را انجام می‌دهند.
وی افزود: در این راستا و با نگاه عدالت‌محورانه در محلات به منظور پاسخگوئی مناسب به درخواست اهالی کوچه هفتم (شهید صفرپور) در خیابان امامیه و برای تامین رفاه حال ساکنان آن به هنگام تردد، از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه ۳ عملیات آسفالت‌ریزی رویه کوچه مذکور در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات از ۲۰۰ تن آسفالت استفاده شده است، اظهار کرد: نیروهای معاونت فنی و عمرانی منطقه قبل از انجام عملیات آسفالت‌ریزی اساسی، ناهمواری‌های سطح کوچه را مناسب‌سازی و تسطیح کرده و با زیرسازی‌های لازم، برای آسفالت‌ریزی آماده کرده‌اند.
وی متراژ این کوچه را ۲۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: قبل از آسفالت‌ریزی، جداول آب‌روهای این کوچه به طول ۲۵۰ متر تعویض و ترمیم شده است.
شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: برنامه آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر بر اساس نیازسنجی‌ها و اولویت‌بندی با حفظ کیفیت آسفالت‌ها در تمامی محلات، هم‌راستا با بهسازی معابر اصلی در دست اقدام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات