معاون هماهنگي امور عمراني استانداري سمنان در ديدار ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت بررق منطقه اي سمنان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري سمنان در ديدار مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان :
استمرار خدمت رساني در صنعت برق با وصول مطالبات محقق مي شود.

مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان با حضور در دفتر معاون هماهنگي امورعمراني استانداري سمنان با وي ديدار و گفتگو كرد.
در اين ديدار مهندس مجيد وفايي، مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان با اظهار تشكر از همكاري و همراهي مديران دستگاه هاي اجرايي استان و حمايت هاي ارزنده استاندار سمنان نسبت به خادمين مردم در صنعت برق استان گفت : صنعت برق ، صنعتي مهم و اساسي در عرصه خدمت رساني به آحاد مختلف جامعه است كه جهت تداوم خدمت، بايد علاوه بر توسعه زيرساخت ها، نسبت به بهره برداري مطمئن از تجهيزات و تاسيسات نيزاقدام كرد.
مديرعامل شركت برق منطقه اي سمنان توسعه شبكه و بهينه سازي تاسيسات صنعت برق را نيازمند تخصيص اعتبار و وجود نقدينگي دانست و افزود : وصول مطالبات شركت برق منطقه اي سمنان مي تواند در سرعت بخشي به تكميل پروژه ها و تجهيز تاسيسات وهمچنين بهره برداري مطمئن از تاسيسات در دست بهره برداري موثر باشد.
وي با ابراز تشكر از مشتركين اين شركت و برخي از صنايع بزرگ استان در پرداخت بدهي هاي خود بيان داشت : با نزديك شدن به فصل گرما و افزايش مصرف برق ، بايد همه تمهيدات و تعاملات لازم در بخش هاي مختلف صنايع ، كشاورزي و خانگي ، جهت اِعمال مديريت مصرف برق در تابستان را به كار گرفت .
محمد حميدي ، معاون هماهنگي امورعمراني استانداري سمنان با تأكيد بر اهميت و نقش صنعت برق در عرصه هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي گفت : استمرار خدمت رساني در صنعت برق با وصول مطالبات محقق مي شود.
وي آمادگي معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري را جهت همكاري در وصول مطالبات صنعت برق اعلام و در دستور كار برنامه هاي آن معاونت قرار داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات