نظارت بازرسان بر قیمت مصوب گوشت قرمز

نظارت بازرسان بر قیمت مصوب گوشت قرمز

به گزارش شهریار، کریم قدرتی تصریح کرد: بر این اساس فروشگاه‌های عرضه گوشت می‌بایست گوسفند نر هر کیلوگرم به قیمت ۱۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله نر به قیمت ۱۹۵ هزار تومان، ران و گردن گوسفند به قیمت ۱۸۵ هزار تومان، گوشت گاو ماده ۱۶۸ هزار تومان و گوشت گوسفند ماده ۱۳۵ هزار تومان بین مردم عرضه کنند.

وی افزود: از سوی این کشتارگاه نیز گوشت لاشه با استخوان گوساله نر به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۷ هزار تومان، لاشه با استخوان گاو ماده به قیمت ۱۱۸ هزار تومان، لاشه با استخوان گوسفند ماده به قیمت ۱۱۲ هزار تومان و لاشه با استخوان گوسفند نر به قیمت ۱۴۲ هزار تومان در اختیار قصابی‌ها قرار می‌گیرد.

قدرتی با اشاره به اینکه گوشت قرمز در فروشگاه‌های این سازمان با قیمت پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود، یادآوری کرد: جهت رفاه حال شهروندان در فروشگاه مرکزی این سازمان واقع در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، گوشت قرمز شناسنامه‌دار دام سنگین و سبک نر پایین‌تر از قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: فروشگاه شماره ۱ این سازمان در جاده آذرشهر بعد از پلیس راه، کیلومتر ۷ جاده پیاذر بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه و فروشگاه شماره ۲ در فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران واقع است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات