هم اندیشی و هم افزایی شهرداری گرگان و اداره کل زندانها

هم اندیشی و هم افزایی شهرداری گرگان و اداره کل زندانها

نشست هم اندیشی و هم افزایی شهردار گرگان و مدیران اداره زندانهای استان در راستای کمک به زندانیان و ارائه خدمت به خانواده آنان به عنوان شهروندان گرگانی برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی روز دوشنبه در دیدار با مدیران اداره زندانهای استان گلستان گفت: طرح خانواده محوری، محله محوری و شهرمحوری جزو مهمترین برنامه های مدیریت شهری جدید با اولویت 14 محله کم برخوردار در سطح شهر گرگان است.

سبطی افزود: با توجه به پراکندگی خانواده های آسیب دیده در محلات، تهیه بانک اطلاعات از آنها برای آموزش و حمایت مالی مناسب ضروری است تا از ظرفیت های مختلف فرهنگی و روانشناسی برای محرومیت زدایی شهروندان آسیب دیده بهره برداری لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: نیاز است با هم افزایی ادارات و نهادهای مرتبط دنبال حل مشکلات کنونی و آسیب زای گرگان باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به سکونت اکثریت خانواده زندانیان در محلات کم برخوردار، با اجرای این طرح در سطح شهر باعث خدمت رسانی به خانواده آنها در حوزه آموزش، ورزشی و مهارت آموزی خواهیم شد.

سبطی خاطرنشان کرد: با توسعه محلات کم برخوردار و محرومیت زدایی با کمک گروه های جهادی و ارائه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و روانشناسی موجبات هم افزایی در خدمت رسانی به شهروندان آسیب دیده و خانواده آنان را فراهم می آوریم.

در ادامه این نشست دکتر بزازان، معاون سلامت اداره کل زندانها خواستار انعقاد تفاهمنامه با شهرداری و سازمانهای زیرمجموعه شهرداری در حوزه مختلف شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات