برگزاری مانورهای جهادی نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم دارد

برگزاری مانورهای جهادی نقش مهمی در افزایش رضایتمندی مردم دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد اله‌داد" در حاشیه نشست مانور جهادی روشنایی معابر در شهرستان اراک، استان مرکزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت مصرف برق جزو اولویت‌های کاری و برنامه‌های عملیاتی صنعت برق برای عبور موفق از پیک تابستان است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی وقفه کارکنان خدوم صنعت برق برای تامین روشنایی و آسایش مردم، گفت: شرکت توزیع برق استان مرکزی جزو شرکت‌های برتر کشور در همه بخش‌ها است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه بیان کرد: این مانور جهادی به مدت 4 شبانه روز و در قالب ۱۷ تیم عملیاتی و 100 نیروی اجرایی اصلاح روشنایی در سطح شهر اراک با اولویت مسیرهای اصلی و بلوارها انجام می‌شود.
محمود محمودی با بیان اینکه بیش از ۶۴ هزار چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد، ادامه داد: بازدید شبکه روشنایی معابر، آزادسازی چراغ‌های درگیر با درختان، شستشوی چراغ‌های منصوبه به روی پایه‌های بتونی، ایمن سازی پایه روشنایی و تعویض لامپ و سیستم روشنایی از جمله برنامه‌های این مانور است.
وی هدف از برگزاری این مانور را افزایش رضایتمندی مشترکان، استاندارد سازی، بهبود روشنایی معابر، افزایش سرعت و دقت کاری تیم‌های عملیاتی و ایمن سازی پایه چراغ‌ها برای رفع کانون‌های خطر دانست.
سرپرست شرکت توزیع برق استان مرکزی با تاکید بر اینکه در سطح استان هرگونه مانور با توجه به شرایط هر شهرستان با برنامه ریزی قبلی و بر اساس نیاز شبکه برق اجرا می‌شود، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه توزیع برق و موارد موجود در حوزه روشنایی معابر، مراتب را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ و سامانه برق من اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع عیب اقدام شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات