تاکید شهردار تبریز بر برگزاری شایسته جشنواره تئاتر رضوی

تاکید شهردار تبریز بر برگزاری شایسته جشنواره تئاتر رضوی

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در نشستی با شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی اظهار کرد: شهرداری تبریز از برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی و بین‌المللی استقبال کرده و در این راستا هر آنچه در توان دارد به کار خواهد بست.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تبریز علاوه بر بررسی پروژه های خدماتی و عمرانی، اهمیت ویژه‌ای به اجرای برنامه و رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و هنری قائل است؛ به طوری که تاکنون برنامه‌های فرهنگی کلان تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است.

شهردار تبریز تصریح کرد: در بحث برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی نیز با هماهنگی شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و تا جایی که امکان داشته باشد، در خدمت متولیان این برنامه خواهیم بود.

شهردار تبریز تصریح کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز می‌تواند در بحث تبلیغ و اطلاع‌رسانی این رویداد نقش موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جشنواره تئاتر رضوی در قالب نوزدهمین جشنواره بین‌المللی و پانزدهمین جشنواره ملی در تبریز برگزار خواهد شد و بحث آبروی تبریز مطرح است، شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری مناسب و در خور شانی در برگزاری هرچه‌بهتر این برنامه انجام خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات