شهرک مبل و خودرو یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر است

شهرک مبل و خودرو یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر است

به گزارش شهریار، احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه ضمن بازدید از این شهرک از نزدیک در جریان روند اقدامات و مشکلات مربوط به آن قرار گرفت.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرک مبل و خودرو و دسترسی آسان به کنارگذر غرب تبریز و جاده‌های ترانزیتی، از این شهرک به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی شهر نام برد و اظهار کرد: ساماندهی و رفع مطالبات اصناف و کسبه این شهرک و اجرای راهکارهای مناسب در نحوه و مدت واگذاری واحدهای مد نظر برای استقرار نمایشگاه‌های مبل و خودرو و سایر صنایع مشابه با ارائه امتیازات و مشوق‌ها برای توسعه و رونق اقتصادی هرچه بیشتر شهرک ضروری است.
انیسه افزود: به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم برای انتقال صنوف به این منطقه، ضمن تسریع در اجرای عملیات تکمیلی این شهرک، نسبت به ساماندهی نحوه صدور مجوز برای صنوف وابسته به مبل و خودرو در داخل شهر اقدام و مشاغل به شهرک یاد شده منتقل خواهد شد تا شاهد رونق اقتصادی این شهرک باشیم.
کارشناسان حاضر در این جلسه نیز گزارشی از اقدامات انجام یافته و در دست اجرا و همچنین نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات